már
25

 Ma a gazdival autóba ültünk.Egy nagy tóhoz mentünk.Persze apukája vezetett.Kicsit féltem, mert én még így nem utaztam.oda értünk,persze már én ismertem a helyet.Dóri barátai Lili és Dávid hozták Vackort és ő lett az új barátom.Ők felmentek én meg játszottam Dóri apukájával.Be dobta a botot én meg vissza hoztam neki.Utána felmentem megnézni jól vannak-e a gazdimék.Aztán körbe mentük a tavat.Utána elmentünk a tó melletti kis mederhez ami kutya úsztató lett mivel én úsztam benne.Sajnos haza mentünk de a kocsiban nagyon megdicsért a gazdi.Azt mondta Szeret.

A bejegyzés trackback címe:

https://csaklabrador.blog.hu/api/trackback/id/tr942771772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása